Luxe Vastgoed

  • Huisstijl
  • Webdesign
  • Copywriting
  • CMS

De opdracht

Het realiseren van een pakkend logo en huistijl met matchende portaalsite voor exclusieve eigendommen te koop. Een luxueuze uitstraling en een hoog gebruikersgemak voor de bezoeker waren een must. De portaalsite moet technisch gekoppeld worden aan de verschillende softwarepakketten van de adverterende makelaars. De portaalsite moet hoog scoren in de zoekrobotten, door een doorgedreven zoekmachine-optimalisatie en bevat een blog met wekelijkse nieuwsberichten. Tevens moet een uitbouw naar een 3-talig website mogelijk zijn. 

Onze aanpak

De vraag om een logo en huisstijl met luxe uitstraling, zonder al te veel poespas. Uiteindelijk is het zwart met goud geworden, die zorgen voor een passende stijl. Omdat de klant geen klassiek ogende uitwerking zocht, hebben we gekozen voor een schreefloos en stevig lettertype om het geheel modern te maken. Het schild vertegenwoordigt kracht, status en dient als een elite-symbool voor zijn doelgroep. De huisstijl werd feilloos doorgetrokken op de website waarbij het overzichtelijke aanbod de luxe eigendommen mooi weet te begeleiden.

De exclusiefste woningen zijn te bewonderen op de portaalsite van Luxevastgoed. Oprichters Lieven Van Mullem en Michael Deroose bieden zo antwoord op de vraag naar een overzicht met alle toplocaties in België. Met uitgebreide presentatiemogelijkheden en zoekfuncties bereikt de betere makelaar maximaal zijn doelgroep. Aan de hand van diverse criteria wordt de exclusiviteit en kwaliteit van het aanbod gewaarborgd, zo ook in de presentatie. 

Webatvantage zorgde door de combinatie van de technische knowhow met de grafische originaliteit voor een unieke website. Michael - Luxury Leads